zaterdag 15 november 2008

aloë vera en fibromyalgie

zoals gezegt heb je met fibromyalgie meerdere 'vage' klachten


zo wordt het in de media in elk geval bestempeld


als patient beleef je ze niet zo vaag...


alle dagen moe en alle dagen pijn is niets vaags aan!!


medicatie help niets of de bijwerkingen zijn zo aanwezig dat je dáárdoor juist ziek wordt


wat overblijft is dus maar leven met alle 'vage' klachten en het beste van je leven maken


ik heb me daar niet bij neergelegt en op mijn zoektocht naar een verbeterede levenskwaliteit ben ik de gestabiliseerde Aloë Vera tegengekomen



en mijn ervaring met dit product is ongelóóflijk!!



al in de eerste week merkte ik een verschil

mijn vermoeidheid was niet meer zo intens....de zombie die normaal s'avonds in mij huisde bleef weg

mijn pijnen waren minder, de zeurende 24 uurs pijn was wég!!!

onzin???? écht niet!!!!!
tijdelijk???? sorry, ook dát niet!!!!!

de vermoeidheid en de pijn zijn nog altijd weg!!!

wanneer de pijnen in mijn handen/polsen en nek toch weer oplaaien omdat ik té lang (lees; langer dan 4 uren) achter de computer zit te typen en te lezen en druk bezig ben waardoor ik vergeet dat de fibro niet genezen is, gebruik ik de gells en smeer die over de pijnlijke plekken, waardoor ik weer verder kan waar ik mee bezig was

je bent nog altijd fibro-patient, maar nu mét genoeg energie om je dag als een mens door te komen

fibromyalgie geneest niet door de Aloë Vera Gel te drinken....maar met een verstandig gebruik van de vernieuwde energie ben je mét fibro wél in staat om je dag weer prettig af te sluiten

als je al hebt leren leven met alle vage klachten is het mét de drink-gel van Aloë Vera een ware droom die uitkomt

voor meer info http://a-vera-flp.hyves.nl/

Geen opmerkingen: