zondag 18 januari 2009

financiëel onafhankelijk

Mijn eigen verhaal met FOREVER Living Products begon toen ik op zoek was naar een zelfstandig inkomen. Mijn inkomen van FOREVER is meer dan het 40-uur-per-week inkomen dat een baas mij betaald. Sinds dat moment leef ik in vrijheid, zonder dat iemand me vertelt wat ik moet doen. Ik ben zonder risico eigen baas geworden!

Door lichamelijke beperkingen ben ik niet in staat om voor een baas te werken, maar altijd afhankelijk blijven van de overheid met al haar grillen is voor mij geen optie. Wanneer mij werd verteld over de mogelijkheden die de FLP mij bied op het creëren van een eigen inkomen heb ik meteen toegehapt. Doordat de inschrijving gratis is, de Aloë Vera mij lichamelijk een verbetering van kwaliteit van leven geeft en met de inschrijving ik ook nog een 30% korting krijg op de producten hoefde ik niet lang na te denken...en tot op heden heb ik nog geen moment spijt gehad

door een arts die mij moest keuren voor de WAZ onterecht goedgekeurt, waardoor ik mijn recht op een uitkering kwijt raakte. na meerdere rechtzaken die niet meer over mijn beperkingen gingen maar over het werk van derden uiteindelijk wel afgekeurt voor werk in de bijstand beland. Financiëel geen uitzicht op verbetering, geen geld voor investeringen. maar

dankzij het beleid van de FLP wél een kans op het creëren van een eigen inkomen. zónder dure investeringen, mét eigen werktijden, mét alle vrijheid die ik wil....

Geen opmerkingen: