woensdag 14 januari 2009

ik moet het even kwijt

vanmorgen ben ik bij mijn huisarts geweest om een second opinion aan te vragen bij een andere neuroloog
hij had ng niet eens een uitslag van de MRI...die had ik zelf vorige week al
leuk...ben er dus voor niets geweest
hij wilde wachten voor hij wat kon zeggen tot hij de uitslag van de neuroloog had gehad
logisch
tja..
ook nog geen bloedonderzoek om te kijken of ik mischien de ziekte van Lyme heb...die symptomen lijken wel héél erg op de mijne....maar bij mijn weten is het al heel lang geleden dat ik een tekenbeet heb gehad....ik heb wel eens zo'n kring op mijn ben en op mijn arm gezien....ooit

maar goed....geduld, geduld, geduld

het jaar begint lekker...de eerste tegenvallers hebben we al weer te pakken
als die nu allemaal in het begin van het jaar komen, heb ik de rest van het jaar rust...lijkt me wel een goed plan

we weten binnenkort meer....

Geen opmerkingen: